0100

تو اعتماد به نفس بعضی ها مونده م. یارو فقط لباسش با پراید تو سر به سر می زنه به لحاظ قیمت، بعد نظام ترافیک کشورو می ریزی به هم، ماشینو می کشی کنار پیاده رو، مثل قورباغه تا کمر از پنجره شاگرد میای بیرون که به یارو بگی شماره تلفن بده؟ یارو با نخوت قدم بر زمین می ذاره. کلا تو رو نمی بینه! قدیم باز می گفتین جون ممه رو، آدم یه جای دلش می تونست بذاره. اینو چی کار کنه آدم؟ 
دختره تو پیاده روی همراهم شده، جلوی این مبلمان فروشای تو ولیعصر گیر که بریم تو ببینیم چرا تختش 28 میلیون تومنه. می خواستم زمین دهن باز کنه برم توش. رفتم نشستم رو نیمکت کنار جوب. دختره رفت تو، خوابید رو تخته. یه کم با پسره تو مغازه لاس زد، بعد اومد بیرون گفت بیخودی 28 میلیون تومنه. با تخت یه میلیون تومنی من هیچ فرقی نداره. گفتم نه بابا! چون کس مغزایی مث تو وجود دارن یارو تخت یه میلیون تومنی شو میده 28 میلیون تومن. گفتم اگه می خوای بکنتت هم به این شکل نمی کنه، با اون شکم سه متریش. دلم نمی خواد از همکار دشمن بتراشم. نمیذارن ولی. ببین چه کرده با ملت درد شق!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ای شادی آزادی، تو هرگز نمی‌آیی!

روان‌پریشی ملی

سیاست ما