احساس می کنم دوباره امنیت و آرامشمو از دست دادم. نمی تونم این وضعیتو تحمل کنم. بهم تجاوز شده. نمی تونم برای کسی بگمش. کسی نمی فهمه حرفمو. خسته شدم از بس حرفای ساده رو برای آدما توضیح دادم و آخرشم نه اونا فهمیدن که من چی می گم و نه من احساس کردم که الان حرفمو زدم و آرومم. سر همین موضوع نزدیک ترین آدمای زندگیمو از دست دادم. تقصیر خودمه. خودم راهش دادم. افسردگی بعد از زایمان باید چنین چیزی باشه. باید یه جوری خودمو گم و گور کنم. اینجا جای من نیست. شاید نبوده از اول. شاید منم یه روزی بی اونکه بفهمم به این آدما تجاوز کردم.

نظرات

  1. برای بدست آوردن جواب سوالات تان می تونید یک سفر به افغانستان- کابل بروید، رفتن به کابل آسان است و ارزان؛ سغارت افغانستان به آسانی البته در قبال مبلغی به شما ویزا می دن بعد بلیط هواپیما تا کابل از ایران یا دبی تقریبن هر روز گیر میاد، فارسی زبان ها مشکلی ندارند بر و بچه هایی که ایران بزرگ شده اند الان در همه جای کابل یافت می شن مثل موسسات تحصیلات علی کاتب، غرجستان، ابن سینا، بنیاد فرهنگ افغانستان و ... اکثر این نهادها هم سایت دارند به شما کمک می کنند؛ فکر می کنم اگر این سفر را انجام بدین می تونید تصمیم بگیرید که بمانید یا برگردید، البته یادتون باشه که افغانستان از لحاظ تندروی اسلامی خیلی افراطی تر از ایران هست!

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

ای شادی آزادی، تو هرگز نمی‌آیی!

روان‌پریشی ملی

سیاست ما